دوره جامع آموزش ICDL

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
700 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر که به آن ICDL گفته می‌شود مخفف International Computer Driving License است. این مدرک بین‌المللی به منظور رشد و ارتقای دانش علمی در مهارت های هفتگانه استفاده از کامپیوتر ارائه می‌شود. امروزه با توجه به پیش نیازهایی که برای استخدام وجود دارد داشتن مدرک ICDL یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای هر فردی توصیه می‌شود.

زیرا هنگامی که شما قصد دارید تا در یک شرکت استخدام شوید لازم است تا گواهینامه ICDL را داشته باشید. از این رو در این بخش از برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از جامع‌ترین دوره های جامع آموزشی ICDL را در اختیار شما افراد علاقه‌مند قرار دهیم.

پکیج جامع آموزش ICDL

شایان ذکر است که آموزش ICDL یک برنامه آموزشی است که در از سال ۱۹۹۷ و از سوی بنیاد اروپایی هدایت می‌شود. به طور کلی مدرک ICDL به عنوان یک مدرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود.

شرکت های بزرگ تجاری و ارگان های دولتی و بسیاری از کسب و کارهای کوچک از طریق مدرک ICDL متوجه می‌شوند که فرد مورد نظر با مهارت های اصلی کامپیوتر آشناست. به عنوان مثال حتماً شما نیز در آگهی های استخدامی مشاهده کرده‌اید که یکی از شرط های لازم برای استخدام متقاضیان داشتن مدرک ICDL است.

آموزش صفر تا ۱۰۰ مهارت های هفتگانه کامپیوتر یا همان آی سی دی ال

با توجه به نیازی که در زمینه داشتن این مدرک وجود دارد تصمیم داریم تا بهترین پکیج آموزش ICDL را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتر قرار دهیم تا بتوانید ۰ تا ۱۰۰ ICDL را به صورت تخصصی یاد بگیرید. شایان ذکر است که این دوره آموزشی به صورت تصویری و به زبان فارسی تهیه شده است و به شما کمک می‌کند تا تمامی مهارت های موجود در ICDL را به شکلی حرفه‌ای فرا بگیرید.

مدرک ICDL

در حال حاضر مهارت های هفتگانه ICDL به مدرک استانداری تبدیل شده که در کشورهای مختلف دارای کاربردهای فراوانی است. لازم است اشاره شود که ICDL مشابه با ECDL است و تفاوت آن‌ها در این است که ICDL  در اروپا با نام ECDL شناخته می‌شود. اگر به یادگیری طراحی و گرافیت علاقه دارید پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش فتوشاپ مراجعه فرمایید.

برای گرفتن مدرک ICDL، دوره های مختلف آموزشی مختلفی در کشورها برگزار می‌شود. این دوره ها معمولاً طی ۱۳۰ ساعت آموزش ICDL، مهارت های مختلف کار با رایانه را به متقاضیان آموزش می‌دهند.

آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL

همانطور که از نام آی سی دی ال مشخص است ما باید هفت مهارت اصلی کامپیوتر را به خوبی بدانیم تا بتوانیم مدرک ICDL را دریافت کنیم. این مهارت ها به شکل زیر است.

  • آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات (IT)
  • آشنایی با سیستم عامل ویندوز و نحوه کار با آن (Windows)
  • آموزش استفاده از نرم‌افزار واژه پرداز (Word)
  • آموزش استفاده از صفحه گسترده (Excel)
  • آموزش استفاده از نرم‌افزار پایگاه داده (Access)
  • آموزش استفاده از نرم‌افزار ارائه مطلب (PowerPoint)
  • آموزش مفاهیم اولیه اینترنت و ارتباطات (Internet)

به طور کلی هنگامی که ما قصد داریم تا مدرک ICDL را دریافت کنیم باید با مفاهیم کلی و اصلی IT آشنا باشیم و بدانیم که فناوری اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار، شبکه‌های اطلاعاتی و رایانه چگونه کار می کنند. همچنین باید با محبوب‌ترین سیستم عامل یعنی ویندوز نیز آشنا شویم و یاد می‌گیریم که چگونه ویندوز یک دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ را عوض کنیم و همچنین با بخش‌های مختلف ویندوز نیز آشنا می شویم.

در کنار این موارد حتماً شما نام نرم‌افزار Word را شنیده‌اید که به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید متون مختلف را تایپ کنید و سپس آن را تنظیم و چاپ نمایید.

در کنار این نرم‌افزار لازم است تا اکسل (Excel) را هم به خوبی یاد بگیریم و بتوانیم محاسبات عددی، حسابرسی، نمودار و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می‌شود. در این قسمت از ICDL شما کاربران گرامی با نحوه فرمول نویسی و محاسبات در اکسل آشنا خواهید شد.

یکی دیگر از نرم افزارهای Microsoft Office اکسس (Access) نام دارد که برای مدیریت پایگاه داده استفاده می‌شود. در این بخش از ICDL شما با نحوه ورود اطلاعات به پایگاه داده، مدیریت پایگاه داده، ساخت کوئری و پرسشنامه آشنا خواهید شد. همچنین لازم است اشاره شود که بسیاری از دانشجویان برای ارائه هایی که در دانشگاه دارند باید کار با نرم‌افزار پاورپوینت را به خوبی بدانند تا بتوانند اسلایدهای زیبایی را طراحی نمایند.

در قسمت اینترنت مربوط به مدرک ICDL نیز شما عزیزان یاد می‌گیرید تا به شکل تخصصی در فضای اینترنت جستجو کنید و همچنین با نحوه کار انواع و اقسام مرورگرها نیز آشنا می‌شوید.

دریافت مدرک ICDL

افرادی که به حوزه فناوری اطلاعات علاقه دارند بعد از یادگیری مهارت های لازم مربوط به ICDL می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و در نهایت مدرک ICDL خود را دریافت کنند. شایان ذکر است که مدرک ICDL با یک نمره مشخص می‌شود و نشان دهنده مهارت دارنده مدرک در استفاده از ابزارهای مختلف کامپیوتر است. این افراد می‌توانند با شرکت در دوره آموزش آی سی دی ال، علاوه بر یادگیری مهارت های مختلف، مدرک ICDL را دریافت کنند و از آن با اهداف مختلف استفاده کنند.

فیلم آموزش کامل مدرک ICDL

هدف اجرای دوره آموزش ICDL

به طور کلی این دوره آموزشی ۴ هدف اصلی را دنبال می‌کند که عبارت است از :

  • ارتقا و رشد سطح توانایی افراد در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از کامپیوتر
  • توسعه سطح کارایی در شرکت ها و مؤسسات
  • ایجاد توانایی کارفرمایان در سرمایه‌گذاری در قسمت IT
  • تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانایی کارمندان در محیط کار

مزایای دریافت مدرک ICDL

باید اشاره شود که اگر ما مهارت های هفتگانه کامپیوتر را به خوبی یاد بگیریم می‌توانیم در زمینه کامپیوتر به دانش بالایی دست پیدا کنیم. همواره به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و کار با کامپیوتر نیاز است تا ما مهارت های مربوط به ICDL را به خوبی یاد بگیریم تا در هنگام استخدام در شرکت های مختلف بتوانیم در اولویت ویژه ای قرار بگیریم. شرکت در دوره ICDL و یادگیری مهارت های آن علاوه بر اینکه برای فرد مفید و لازم است باعث می‌شود تا سطح دانش افراد در سازمان و ارگان ها نیز به طور چشمگیری افزایش یافته و در نتیجه منجر به افزایش بهره وری سازمانی می‌شود.

با توجه به توضیحاتی که در این زمینه ارائه شد اگر شما هم قصد دارید تا به صورت تخصصی مهارت های هفتگانه ICDL را یاد بگیرید پیشنهاد می‌شود تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج آموزش صفر تا ۱۰۰ ICDL را دریافت کنید و با مشاهده این دوره آموزشی مهارت های مهم و اصلی مربوط به کامپیوتر را در خودتان ارتقا دهید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.