پرسش و پاسخ راهنما
1
پرسش و پاسخ راهنما (چرا چگونه و چطور؟)

بخش راهنما در حال بروزرسانی و تکمیل است تا همه شما عزیزان و هموطنان گرامی به آسانی بتوانید پاسخ چگونگی ثبت نام و عضویت کامل خود بهمراه شیوه های کسب درآمد روزافزون با بهره گیری از مشاهده آگهی ها سرمایه گذاریها ارتقای سطح یا کاربری، احرازهویت ، مسابقات ، تخفیفات ، جوایز و همه مزایا فرصتها و امکانات در اختیار را بدانید آشنا شوید و حرفه ای باشید. 

با سپاس از صبوری شما

(مدیریت پشتیبانی فنی)

ارتباطدر تلگرامدر ایتا

2
چگونه می توانم ثبت نام کنم؟!
  1. ابتدا باید مانع فیلترشکن یا وی پی ان را اگر روشن است خاموش نمایید.
  2. برای ثبت نام خود اگر لینک عضوگیری از دیگران ندارید به این صفحه بروید.
  3. حتمی از اسم و فامیل شناسنامه ای خود و نشانی ایمیل معتبر استفاده نمایید.
  4. در تعیین اسم کاربری اکانت فقط از اعداد یا حروف انگلیسی یا از هر دو بهره ببرید.
  5. به هیچ وجه اسم کاربری را با فاصله و کاراکتری غیر از اعداد و حروف انگلیسی نسازید.
  6. برای تعیین رمز ورود به اکانت از همه گزینه های صفحه کلید می توانید استفاده کنید. 
  7. مفاد قوانین  را پیش از قبول و تاییدتان مورد مطالعه دقیق قرار دهید سپس تیک آنرا بزنید.
  8. اگر اکانت دیگری دارید هرگز بدون هماهنگی لازم با پشتیبانی دوباره ثبت نام نکنید تا حذف نشود.
  9. پس از مراحل بالا روی دکمه عضویت بزنید و کدفعالسازی ایمیل خود را در صفحه بعدی وارد و سپس پروفایل را تکمیل نمایید.
3
چگونه ایمیل و شماره همراه را فعالسازی کنم؟!
  1. فعالسازی ایمیل معتبر و ثبت شماره همراه شما هنگام ثبت نام و تکمیل عضویت برای اطلاع رسانی ها و آگاهی از اتفاقات داخل اکانت یا حساب کاربری بسیار ضروری و لازم است.
  2. بنابراین در صورتیکه مرحله قبل را به درستی انجام داده اید و لینک فعالسازی ایمیل معتبر خود را گرفتید و استفاده نمودید یا کد را در محل مربوطه قرار دادید سپس باید مطمئن شوید که شماره همراه شما در بلک لیست شرکت مخابرات برای دریافت پیامک های تبلیغاتی قرار ندارد.
  3. لذا ابتدا حتمی بایستی به مفاد این اطلاعیه با دقت عمل فرمایید تا شماره همراه شما از بلک لیست خارج شود و بتوانید پیامک مربوط به تغییرات و تحولات یا فعالیتها در اکانت خود را دریافت دارید.
  4. سپس با ورود به اکانت خود به تکمیل دقیق پروفایل با مشخصات شناسنامه ای یا کارت ملی از منوی سیستم تنظیمات اقدام فرمایید در غیر اینصورت در هنگام برداشتها طبق قوانین با موانع مختلفی مواجه خواهید بود.
  5. چنانچه در تکمیل پروفایل خود با ابهام یا مشکل و مانعی مواجه هستید باید با شماره های کانفوتیک تماس بگیرید یا پیامک بفرستید یا از مرکز پشتیبانی با ارسال یک تیکت به کارشناسان برای بررسی و تایید شماره همراه خود یاری بخواهید.
4
چگونه و چطور مشخصاتم را اصلاح کنم یا تغییر دهم؟
  1. شما پس از ثبت نام و تکمیل عضویت خود با ثبت مشخصات فردی و بانکی که پیش از آن لازم است با دقت و تصمیم قطعی اقدام نمایید می توانید در صورت ضرورت برخی از مشخصات خود را در پروفایل حساب کاربری از سیستم تنظیمات تغییر دهید.
  2. برای اصلاح یا تغییر سال تولد یا وضعیت تأهل و ازدواج و یا مشخصات حساب بانکی و... می بایست با رعایت مفاد قوانین اقدام نمایید و در انتهای صفحه تنظیمات شخصی خود رمز ورود به اکانت را یکبار دیگر وارد و تایید نمایید.
  3. شما بخاطر حفظ امنیت مشخصات خود هرگز نمی توانید و اجازه ندارید اسم و فامیلی ثبت شده در حساب کاربری و شماره همراه و کدملی را تغییر دهید مگر آنکه با دلایل محکم با پشتیبانی فنی صحبت کنید و تیکت بفرستید تا مطابق با قوانین ( تبصره1 بند 5 ) نسبت به تغییر مشخصات مذکور اقدام شود.
  4. امکان تغییر اسم کاربری (انگلیسی یا عدد یا هر دو) به هیچ وجه وجود ندارد و اگر از آن رضایت ندارید و تمایل به تغییر دارید می توانید با فرستادن تیکت و هماهنگی لازم به ایجاد یک اکانت دیگر اقدام نمایید.
5
چگونه و چرا باید احراز هویت نمایم؟
  • طبق بند15مقررات واریزوبرداشت در قوانین:
  • برای حفظ امنیت حساب ها و صحت کامل تبادلات پولی در تمامی واریزها و برداشت ها نسبت به اجرای مراحل احرازهویت طبق اطلاعیه آن در داشبورد و انجمن اقدام نمایید تا عضوی از خانواده کانفوتیک باشید لذا چنانچه هیچ اقدامی تایید شده در این خصوص ندارید یا به هر علتی نمی توانید یا تمایل به اجرای دستورالعمل مذکور نداشتید فقط مجاز به فعالیت در سطح0 (یا ساده) و سطح تخصصی(ارتقا با تخفیف بدون شرط از بسته های ویژه در فروشگاه) با محدودیت بسیار در سرمایه گذاری ها برداشت ها امکانات و اختیارات موجود خواهید بود.
6
روش کار ما ( در کانفوتیک چگونه کسب درآمد داشته باشیم؟)
  1. تمام شما کاربران گرامی و ارجمند پس از عضویت در کانفوتیک دارای یک صفحه کاربری می شوید که منوی سمت راست و منوی بالای صفحه در آن دارای امکانات ویژه و منحصر به خویش است که هر کدام با عنایت به استفاده های مورد نظر باعث کسب درآمد خواهد شد.
    • تذکر: کاربران به هیچ عنوان هنگام ثبت نام و تعیین اسم کاربری خود حق استفاده و انتخاب کلماتی که ویژه مدیران و در ارتباط با وبگاه کانفوتیک و مختص به آن است نخواهند داشت در غیر اینصورت ضمن تذکر برای اصلاح آن در صورت تکرار مجدد باعث جلوگیری از عضویت خواهد شد.
  2. مشارکت و سرمایه گذاری در بخش تبلیغات و بسیاری طرح ها پروژه ها و فرصتهای کنونی و آتیهمشاهده صفحات تبلیغی | جذب اعضای فعال با لینک مخصوص عضوگیری خود | مسابقات مختلف برای زیرمجموعه گیری و جذب سرمایه در سیستم مشارکتها | جشنواره های مختلف و شگفت انگیز مناسبتی و فصلی | همچنین فعالیت در برنامه های دیگر که سودآوری حلال و قانونی خواهد داشت می تواند باعث کسب درآمد روزانه هفتگی و ماهیانه برای هموطنان و کاربران گرامی گردد که به شماره حساب شبای مطابق با اسم و فامیلی درج شده در تنظیمات شخصی پس از رسیدن به حد نصاب برداشت بر طبق مفاد قوانین و شرایط بانک مرکزی با کسر مالیات و کارمزد واریز خواهد شد.
  3. بزودی فهرست 14 شیوه و راهکار کسب درآمد در دسترس تمامی شما عزیزان هموطن خواهد بود...
7
چگونه و چرا باید کسب امتیاز کنم؟
  • طبق بند26 قوانین:
    1. شما در کانفوتیک بر اساس دستورالعمل سیستم امتیازات به استثنای انواع سطح VIP و VIPx بمیزان درصدی از مبلغ درخواست برداشت خود به امتیاز نیاز دارید که در برخی مناسبتها ممکن است تغییر یابد یا به صفر برسد.
    2. برای آشنایی کامل با سیستم امتیازات و چگونگی کسب امتیاز از بسیاری فعالیتها در انواع سطح کاربری و از صفحه کسب امتیاز خودکار به آخرین اطلاعیه مربوط به آن مراجعه نمایید.
8
چرا به آگهی های کلیکی دسترسی ندارم؟
  • به چند دلیل ممکن است برخی یا همه آگهی های کلیکی را نتوانید ببینید یا در دسترس نباشند:
    1. مشاهده اکثریت آگهی های کلیکی فقط برای کشور ایران و همچنین افغانستان و عراق تنظیم شده اند بنابراین چنانچه با وی پی ان روشن یا فیلترشکن و یا نرم افزاری که ضدفیلترینگ دارد به ثبت نام و عضویت در وبگاه اقدام نموده باشید ممکن است آی پی اکانت شما بصورت کشوری دیگر تشخیص داده و ثبت شود لذا آگهی های کلیکی را نخواهید داشت و لازم است با تیکت به پشتیبانی فنی اطلاع دهید تا کشور شما را به ایران تغییر دهند.
    2. طبق قوانین (بند 7) امکان مشاهده برخی آگهی های کلیکی سفارش شده و با ارزش برای تمام انواع حساب های کاربری به غیر از سطحVIP قابل مشاهده نخواهند بود.
    3. چنانچه از برخی مفاد قوانین و مقررات وبگاه ما تخلف نمایید ممکن است باعث تغییر کشور یا تغییر سطح کاربری شما شود و لذا دسترسی به مشاهده آگهی کلیکی را نداشته باشید که لازم است با ارسال تیکت به مدیریت نظارت و بازرسی برای ارائه تعهد و رفع آن بصورت منطقی اقدام نمایید.
    4. اعتبار آگهی های کلیکی بصورت محدود است لذا ممکن است به محض اتمام اعتبار آنها پس از استفاده و مشاهده شدن روزانه توسط اعضا بطور خودکار در هر زمانی غیرفعال و از دسترس شما خارج گردد که چنانچه مدیریت تبلیغات یا اسپانسرها تمایل داشته باشند یا صلاح بدانند نسبت به شارژ و تمدید اعتبار آنها اقدام خواهند نمود.
    5. تعداد آگهی های کلیکی با ارزش (راهنما) از ابتدای سال1401 در ساختارجدیدتکمیلی با تدبیر شورای مدیران تخصصی برای راحتی و سرعت بخشی به فعالیتها آموزشها و کاهش درگیری اعضا و انجام برنامه های ارتقای کیفی با یکدیگر ادغام شده اند و مجموع قیمت و زمان آنها لحاظ گردیده است بنابراین چنانچه اسپانسرها یا کاربران گرامی به سفارش آگهی های کلیکی برای لینکهای مورد نظر خود اقدام نکنند ممکن است اعتبار و ارائه آنها از سوی وبگاه به اتمام برسد.
9
چگونه و چرا نوع سطح کاربری را ارتقا بدهم؟
  1. نوع سطح کاربری بر اساس نوع و شیوه یا میزان فعالیت شما تعیین می شود لذا چنانچه تاییدیه مثبت برای عملیات احرازهویت را دریافت نکرده اید طبق بند36 قوانین می توانید فقط در سطح0 با استفاده از یک اکانت بهمراه امکانات و اختیارات بسیار محدود بمانید و یا برای فعالیت بهتر برای کسب درآمد بیشتر با استفاده از تخفیفات بسته های ویژه در فروشگاه به سطح تخصصی ارتقا دهید.
  2. بنابراین چنانچه احرازهویت تاییدشده دارید می توانید طبق بند14 قوانین ارتقای سطح یابید و یا با استفاده از تخفیفات شگفت در بسته های ویژه تا رسیدن به درآمدهای میلیونی ارتقای سطح دهید لذا هر چقدر سطح بالاتری داشته باشید فرصتها مزایا امکانات و خدمات بیشتر و سودمندتری در اختیارتان قرار می گیرد.
  3. همکاران بازاریاب + نماینده + اسپانسر و کارشناسان نیز با عقد قرارداد رسمی و قانونی پس از طی نمودن مراحل لازم و مورد تایید می توانند دارای حساب کاربری مخصوص به خود با مشخصات و امکانات منحصر به فرد باشند.
  4. اگر شرایط ارتقای سطح را داشته باشید و بخواهید نسبت به آن برای کسب درآمد بالاتر اقدام نمایید لازم است پس از بررسی جدول ارتقا و ارسال تیکت به کارشناس پشتیبانی فنی برای بررسی شرایط اکانت شما ابتدا موجودی خرید را بمیزان ارزش سطح کاربری مورد نظر با استفاده از منوی افزایش موجودی و درگاه بانکی سیستم پایا (با کارمزد) یا انتقال غیرمستقیم(با پاداش) شارژ یا تکمیل نمایید و سپس از گزینه بسته های ویژه در فروشگاه یا بخش زیرین جدول ارتقا انجام دهید تا تایید لازم صورت پذیرد.
  5. یادآوری می شود تا اطلاع بعدی در صورتیکه تصمیم به فعالیت مطلوب روزانه|هفتگی|ماهانه در سیستم نوین مشارکت (صندوق های سودآور) با پلن های جدیدوجذاب یا بسیارسودمند در سطحVIPx (ضدتعطیلات با امکانات خاص) و سطح بلندمدت (طرح یلدانه با برداشت هرچندماه1بار) داشته باشید ارتقا برای شما بطور مشروط و رایگان انجام خواهد شد.
10
چگونه زیرمجموعه هایم را افزایش دهم و عضوگیری کنم؟

چند راهکار و یا ترفند و شیوه برای افزایش زیرمجموعه ها و عضوگیری موفقیت آمیز در اکانت شما اگر واجد شرایط آن است وجود دارد که می توانید با بهره گیری از آنها به رضایتمندی از پاداش و کمیسیون نسبت به فعالیت روزانه آنها دست یابید:

  1. از منوی سمت راست داشبورد بزنید روی اسم و فامیل خود تا به صفحه مخصوص عضوگیری و بنرها دست یابید که با  نشر لینک عضوگیری و بنرها در فراخوان حضوری ،پیامکی ،تلفنی ،بنری و سامانه ها سایتها و شبکه ها و... می توانید بترتیب اهمیت کاربردی آنها به جذب روزافزون و موفقیت آمیز زیرمجموعه های فعال بپردازید و کسب درآمدتان را افزایش دهید.
  2. از منوی سمت راست داشبورد بزنید روی شبکه زیرمجموعه و سپس زیرمنوی آمار زیرمجموعه را انتخاب نمایید تا به صفحه مخصوص عضوگیری طبق بند فوق دسترسی یابید و طبق راهنما به فعالیت مفید روزانه بپردازید.
  3. از منوی سمت راست داشبورد بزنید روی شبکه زیرمجموعه (رفرال ها) و سپس زیرمنوی خرید زیرمجموعه را انتخاب نمایید تا به صفحه مخصوص بسته های قابل فروش با توجه به هشدار و راهنمای آن دسترسی یابید و بهترین فعالیتها را تا رسیدن به نتایج سودمند و رضایتبخش انجام دهید.
  4. هر چقدر تبلیغات حضوری و پیامکی و تلفنی بیشتری در روز انجام دهید و با آشنایان و دوستان صحبت کارشناسی و آموزشی داشته باشید بهتر در جذب زیرمجموعه فعال به موفقیت روزانه دست می یابید.
  5. هر چقدر سطح کاربری بالاتری داشته باشید یا فعالیت سودمندتر و مفیدتری انجام دهید پس از احرازهویت به سطح بالاتر ارتقا می یابید و در نتیجه آن سقف بالاتر برای داشتن زیرمجموعه ها خواهید داشت و همچنین میزان پاداش و پورسانت بسیار بیشتری از فعالیتهای آنها با کمیسیون بیشتر بدست خواهید آورد.
11
چگونه و چطور درآمد حلال و سرشار بدست بیاورم؟

بزودی...

12
چگونه موجودی خریدم را افزایش دهم؟

بزودی...

13
چگونه و چرا باید سرمایه گذاری کنم؟

بزودی...

14
چرا زیرمجموعه اجاره ای یا رباتیک ارائه نمی کنید؟

بزودی...

15
چرا در ایام تعطیلات رسمی و عمومی یا دولتی غیرفعال هستید؟

بزودی...

16
تفاوت عضویت های VIP و VIPx با سایر عضویت ها چیست؟

بزودی...

17
پلن های سرمایه گذاری ضدتعطیلات چیست و چه تفاوتی با سایر پلن ها دارد؟

بزودی...

18
همکاری با ما ( در کانفوتیک چطور می توان استخدام شد و همکاری نمود و مزایای آن چیست؟)
  1.  تیم کانفوتیک با مدیریت یک کارآفرین گمنام و رزمنده قدیمی و بازنشسته همواره مشتاق جذب جوانان و نوجوانان و هموطنان مستعد و علاقمند و پرتلاش و متعهد و متخصص بوده و هست و خواهد بود و در این راستا به تخصص های مختلف برای بخش های متفاوت و متنوع خود نیازمند است که در اطلاعیه های آتی به نوبت اعلام خواهد شد.
  2.  بدیهی است که هرگونه همکاری و استخدام در تیم و سایت کانفوتیک با توجه به نوع تخصص و بهره وری داوطلبان و میزان فعالیت ها و فرصت تخصیص داده شده در شبانه روز همانند نیمه وقت یا تمام وقت یا پاره وقت بودن با مزایا و دستمزدها و پاداش مختلفی خواهد بود که در قرارداد مربوطه پس از توافق متقابل درج می شود و مورد امضا و اجرای دقیق قرار می گیرد.
  3.  ما همواره جهت پیشرفت روزافزون گروه خود و برای حمایت از شما کاربران ارجمند و همراهان گرامی می اندیشیم و شبانه روز در تلاش هستیم طرح ها برنامه ها ابتکارات و ابداعات تازه و نوینی ایجاد ، پردازش و تدوین نماییم تا پس از اطلاع رسانی های لازم با همکاری یکدیگر به اجرا در آوریم%
19
تماس با ما (ارتباط با کانفوتیک چگونه است؟)
  •  شیوه های ارتباط با مدیرعامل غیر از استفاده از بخش تیکت (ملاقات با وقت قبلی و هماهنگی لازم) :
  • تماس ( ساعات اداری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در روزهای غیرتعطیل ) : ثابت ۳۸۳۳۷۶۷۳-۰۵۱ | همراه ۰۹۱۵۴۱۹۰۳۳۱
  • تماس یا ارتباط با شبکه های اجتماعی (در ساعات اداری) : پیامک ۰۹۲۱۸۱۶۴۰۱۲ | پشتیبانی ایتا | پشتیبانی تلگرام
  • تماس۲۴ساعته در روزهای غیرتعطیل : پیامک ۰۹۲۱۸۱۶۴۰۱۲ | پشتیبان۲۴ساعته در ایتا | پشتیبان۲۴ساعته تلگرام
  • ایمیل شخصی:    avatanimas@yahoo.com  |  admin@kanfotik.ir
  • ایمیل وبگاهی:      Support@kanfotik.ir   |   info@kanfotik.ir
  • کانال ایتا و تلگرام (در صورت فیلتر نبودن) :    https://eitaa.com/KanfoTik  |  https://t.me/kanfotik
  • کارت ویزیت: لطفا کلمه ka را به شماره 500024005 ارسال فرمایید.
  • با سامانه پیامکی ما در ارتباط باشید: 5000299557885 )
  • مشهدمقدس ،محله امام هادی(ع) ،آزادی۹۳ ، خیابان سعادت( شهید حشمتی ۱ ) ،سعادت۲۳ (شهیدحشمتی۱/۶ ) ،پلاک۲۵ ،طبقه همکف. کدپستی: ۹۱۹۸۷۴۴۹۳۱
آگهی متنی ویژه (1)
آگهی متنی ویژه (2)
تماس با ما
مجوزها و تاییدیه ها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای تیم کانفوتیک محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری از آن غیرمجاز است و پیگیرد قانونی دارد © ۱۳۹۹-۱۴۹۹