پرسش و پاسخ راهنما
1
پرسش و پاسخ راهنما (چرا چگونه و چطور؟)

بخش راهنما در حال بروزرسانی و تکمیل است تا همه شما عزیزان و هموطنان گرامی به آسانی بتوانید پاسخ چگونگی ثبت نام و عضویت کامل خود بهمراه شیوه های کسب درآمد روزافزون با بهره گیری از مشاهده آگهی ها سرمایه گذاریها ارتقای سطح یا کاربری، احرازهویت ، مسابقات ، تخفیفات ، جوایز و همه مزایا فرصتها و امکانات در اختیار را بدانید آشنا شوید و حرفه ای باشید. 

با سپاس از صبوری شما

(مدیریت پشتیبانی فنی)

ارتباطدر تلگرامدر ایتا

2
چگونه می توانم ثبت نام کنم؟!
  • ابتدا باید مانع فیلترشکن یا وی پی ان را اگر روشن است خاموش نمایید.
  • برای ثبت نام خود اگر لینک عضوگیری از دیگران ندارید به این صفحه بروید.
  • حتمی از اسم و فامیل شناسنامه ای خود و نشانی ایمیل معتبر استفاده نمایید.
  • در تعیین اسم کاربری اکانت فقط از اعداد یا حروف انگلیسی یا از هر دو بهره ببرید.
  • به هیچ وجه اسم کاربری را با فاصله و کاراکتری غیر از اعداد و حروف انگلیسی نسازید.
  • برای تعیین رمز ورود به اکانت از همه گزینه های صفحه کلید می توانید استفاده کنید. 
  • مفاد قوانین  را پیش از قبول و تاییدتان مورد مطالعه دقیق قرار دهید سپس تیک آنرا بزنید.
  • اگر اکانت دیگری دارید هرگز بدون هماهنگی لازم با پشتیبانی دوباره ثبت نام نکنید تا حذف نشود.
  • پس از مراحل بالا روی دکمه عضویت بزنید و کدفعالسازی ایمیل خود را در صفحه بعدی وارد و سپس پروفایل را تکمیل نمایید.
3
چگونه ایمیل و شماره همراه را فعالسازی کنم؟!
  • فعالسازی ایمیل معتبر و شماره همراه شما هنگام ثبت نام و تکمیل عضویت برای اطلاع رسانی ها و آگاهی از اتفاقات داخل اکانت یا حساب کاربری بسیار لازم و ضروری است.
  • بنابراین در صورتیکه مرحله قبل را به درستی انجام داده اید و لینک فعالسازی ایمیل معتبر خود را گرفتید و استفاده نمودید یا کد را در محل مربوطه قرار دادید سپس باید مطمئن شوید که شماره همراه شما در بلک لیست شرکت مخابرات برای دریافت پیامک های تبلیغاتی قرار ندارد.
  • لذا ابتدا به مفاد این اطلاعیه با دقت عمل فرمایید و پس از ورود به اکانت خود فقط در ساعات فعالیت سامانه پیامکی (8صبح تا8شب) از این صفحه برای درخواست کدفعالسازی شماره همراه خود اقدام نمایید و حداقل 120ثانیه منتظر باشید درخواست مجدد نزنید و از صفحه مربوطه خارج نشوید تا پیامک را دریافت دارید.
4
چگونه و چطور مشخصاتم را اصلاح کنم یا تغییر دهم؟
  • شما پس از ثبت نام و تکمیل عضویت خود با ثبت مشخصات فردی و بانکی که پیش از آن لازم است با دقت و تصمیم قطعی اقدام نمایید می توانید در صورت ضرورت برخی از مشخصات خود را در پروفایل حساب کاربری از تنظیمات شخصی تغییر دهید.
  • برای اصلاح یا تغییر سال تولد یا وضعیت تأهل و ازدواج و یا مشخصات حساب بانکی و... می بایست با رعایت مفاد قوانین اقدام نمایید و در انتهای صفحه تنظیمات شخصی خود رمز ورود به اکانت را یکبار دیگر وارد و تایید نمایید.
  • شما بخاطر حفظ امنیت مشخصات خود هرگز نمی توانید و اجازه ندارید اسم و فامیلی ثبت شده در حساب کاربری و شماره همراه و کدملی را تغییر دهید مگر آنکه با دلایل محکم با پشتیبانی فنی صحبت کنید و تیکت بفرستید تا مطابق با قوانین ( تبصره1 بند 5 ) نسبت به تغییر مشخصات مذکور اقدام شود.
  • امکان تغییر اسم کاربری (انگلیسی یا عدد یا هر دو) به هیچ وجه وجود ندارد و اگر از آن رضایت ندارید و تمایل به تغییر دارید می توانید با فرستادن تیکت و هماهنگی لازم به ایجاد یک اکانت دیگر اقدام نمایید.
  • چنانچه بیش از یک اکانت داشته باشید طبق قوانین و مقررات ( تبصره1 بند 36 ) لازم است با آنها به مشارکت در پلن ها بپردازید در غیر اینصورت مجاز به استفاده از اکانت ها فقط برای کسب درآمد از مشاهده آگهی کلیکی یا جذب زیرمجموعه نخواهید بود.
5
چگونه و چرا باید احراز هویت نمایم؟
  • طبق بند15مقررات واریزهاوبرداشتها در قوانین:
  • برای حفظ امنیت حساب ها و صحت کامل تبادلات پولی در تمامی واریزها و برداشت ها نسبت به اجرای مراحل احرازهویت طبق اطلاعیه آن در داشبورد و انجمن اقدام نمایید تا عضوی از خانواده کانفوتیک باشید لذا چنانچه هیچ اقدامی تایید شده در این خصوص ندارید یا به هر علتی نمی توانید یا تمایل به اجرای دستورالعمل مذکور نداشتید فقط مجاز به فعالیت در سطح ساده(صفر) و تخصصی با محدودیت در سرمایه گذاری ها برداشت ها امکانات و اختیارات موجود خواهید بود.
6
روش کار ما ( در کانفوتیک چگونه کسب درآمد داشته باشیم؟)
  • کاربران گرامی و ارجمند پس از عضویت در کانفوتیک دارای یک صفحه کاربری می شوند که منوی سمت راست و منوی بالای صفحه دارای امکانات ویژه و منحصر به خویش است که هر کدام با عنایت به استفاده مورد نظر باعث کسب درآمد خواهد شد.
  • تذکر: کاربران به هیچ عنوان هنگام عضویت برای تعیین اسم کاربری خود حق استفاده و انتخاب کلماتی که ویژه مدیران و در ارتباط با وبگاه کانفوتیک و مختص به آن است ندارند در غیر اینصورت ضمن تذکر برای اصلاح آن در صورت تکرار مجدد باعث جلوگیری از عضویت خواهد شد.
  • مشارکت و سرمایه گذاری در بخش تبلیغات و طرح های کنونی و آتیه | مشاهده صفحات تبلیغی | جذب اعضای فعال با لینک مخصوص عضوگیری خود | شرکت در مسابقات مختلف برای زیرمجموعه گیری و جذب سرمایه در سیستم مشارکتها | جشنواره های مختلف و شگفت انگیز مناسبتی و فصلی | همچنین فعالیت در برنامه های دیگر که سودآوری حلال و قانونی خواهد داشت می تواند باعث کسب درآمد روزانه هفتگی و ماهیانه برای هموطنان و کاربران گرامی گردد که به شماره حساب شبای مطابق با اسم و فامیلی درج شده در تنظیمات شخصی پس از رسیدن به حد نصاب برداشت بر طبق مفاد قوانین و شرایط بانک مرکزی با کسر مالیات و کارمزد واریز خواهد شد.
  • بزودی فهرست 14 شیوه و راهکار کسب درآمد در دسترس قرار خواهد گرفت.
7
چگونه و چرا باید کسب امتیاز کنم؟
  • طبق بند26 قوانین:
    1. شما در کانفوتیک بر اساس دستورالعمل سیستم امتیازات به استثنای انواع سطح VIP و VIPx بمیزان درصدی از مبلغ درخواست برداشت خود به امتیاز نیاز دارید که در برخی مناسبتها ممکن است تغییر یابد یا به صفر برسد.
    2. برای آشنایی کامل تر با سیستم امتیازات و چگونگی کسب امتیاز از بسیاری فعالیتها در انواع سطح کاربری و صفحه کسب امتیاز خودکار به آخرین اطلاعیه مربوط به آن مراجعه نمایید.
8
چرا به آگهی های کلیکی دسترسی ندارم؟
  • به چند دلیل ممکن است برخی یا همه آگهی های کلیکی را نتوانید ببینید یا در دسترس نباشند:
    1. مشاهده اکثریت آگهی های کلیکی فقط برای کشور ایران و همچنین افغانستان و عراق تنظیم شده اند بنابراین چنانچه با وی پی ان روشن یا فیلترشکن و یا نرم افزاری که ضدفیلترینگ دارد به ثبت نام و عضویت در وبگاه اقدام نموده باشید ممکن است آی پی اکانت شما بصورت کشوری دیگر تشخیص داده و ثبت شود لذا آگهی های کلیکی را نخواهید داشت و لازم است با تیکت به پشتیبانی فنی اطلاع دهید تا کشور شما را به ایران تغییر دهند.
    2. طبق قوانین (بند 7) امکان مشاهده برخی آگهی های کلیکی سفارش شده و با ارزش برای تمام انواع حساب های کاربری به غیر از سطحVIP قابل مشاهده نخواهند بود.
    3. چنانچه از برخی مفاد قوانین و مقررات وبگاه ما تخلف نمایید ممکن است باعث تغییر کشور یا تغییر سطح کاربری شما شود و لذا دسترسی به مشاهده آگهی کلیکی را نداشته باشید که لازم است با ارسال تیکت به مدیریت نظارت و بازرسی برای ارائه تعهد و رفع آن بصورت منطقی اقدام نمایید.
    4. اعتبار آگهی های کلیکی بصورت محدود است لذا ممکن است به محض اتمام اعتبار آنها پس از استفاده و مشاهده شدن روزانه توسط اعضا بطور خودکار در هر زمانی غیرفعال و از دسترس شما خارج گردد که چنانچه مدیریت تبلیغات یا اسپانسرها تمایل داشته باشند یا صلاح بدانند نسبت به شارژ و تمدید اعتبار آنها اقدام خواهند نمود.
9
چگونه و چرا نوع سطح کاربری را ارتقا بدهم؟

بزودی...

10
چگونه زیرمجموعه هایم را افزایش دهم و عضوگیری کنم؟

بزودی...

11
چگونه و چطور درآمد حلال و سرشار بدست بیاورم؟

بزودی...

12
چگونه موجودی خریدم را افزایش دهم؟

بزودی...

13
چگونه و چرا باید سرمایه گذاری کنم؟

بزودی...

14
چرا زیرمجموعه اجاره ای یا رباتیک ارائه نمی کنید؟

بزودی...

15
چرا در ایام تعطیلات رسمی و عمومی یا دولتی غیرفعال هستید؟

بزودی...

16
تفاوت عضویت های VIP و VIPx با سایر عضویت ها چیست؟

بزودی...

17
پلن های سرمایه گذاری ضدتعطیلات چیست و چه تفاوتی با سایر پلن ها دارد؟

بزودی...

18
همکاری با ما ( در کانفوتیک چطور می توان استخدام شد و همکاری نمود و مزایای آن چیست؟)
  •  تیم کانفوتیک با مدیریت یک کارآفرین گمنام و رزمنده قدیمی و بازنشسته همواره مشتاق جذب جوانان و نوجوانان و هموطنان مستعد و علاقمند و پرتلاش و متعهد و متخصص بوده و هست و خواهد بود و در این راستا به تخصص های مختلف برای بخش های متفاوت و متنوع خود نیازمند است که در اطلاعیه های آتی به نوبت اعلام خواهد شد.
  •  بدیهی است که هرگونه همکاری و استخدام در تیم و سایت کانفوتیک با توجه به نوع تخصص و بهره وری داوطلبان و میزان فعالیت ها و فرصت تخصیص داده شده در شبانه روز همانند نیمه وقت یا تمام وقت یا پاره وقت بودن با مزایا و دستمزدها و پاداش مختلفی خواهد بود که در قرارداد مربوطه پس از توافق متقابل درج می شود و مورد امضا و اجرای دقیق قرار می گیرد.
  •  ما همواره جهت پیشرفت روزافزون گروه خود و برای حمایت از شما کاربران ارجمند و همراهان گرامی می اندیشیم و شبانه روز در تلاش هستیم طرح ها برنامه ها ابتکارات و ابداعات تازه و نوینی ایجاد ، پردازش و تدوین نماییم تا پس از اطلاع رسانی های لازم با همکاری یکدیگر به اجرا در آوریم%
19
تماس با ما (ارتباط با کانفوتیک چگونه است؟)
  •  شیوه های ارتباط با مدیرعامل غیر از استفاده از بخش تیکت (ملاقات با وقت قبلی و هماهنگی لازم) :
  • تماس ( ساعات اداری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در روزهای غیرتعطیل ) : ثابت ۳۸۶۴۶۲۹۴-۰۵۱ | همراه ۰۹۱۵۴۱۹۰۳۳۱
  • تماس یا ارتباط با شبکه های اجتماعی (در ساعات اداری) : پیامک ۰۹۲۱۸۱۶۴۰۱۲ | پشتیبانی ایتا | پشتیبانی تلگرام
  • تماس۲۴ساعته در روزهای غیرتعطیل : پیامک ۰۹۲۱۸۱۶۴۰۱۲ | پشتیبان۲۴ساعته در ایتا | پشتیبان۲۴ساعته تلگرام
  • ایمیل شخصی:    avatanimas@yahoo.com  |  admin@kanfotik.ir
  • ایمیل وبگاهی:      Support@kanfotik.ir   |   info@kanfotik.ir
  • کانال ایتا و تلگرام (در صورت فیلتر نبودن) :    https://eitaa.com/KanfoTik  |  https://t.me/kanfotik
  • کارت ویزیت: لطفا کلمه ka را به شماره 500024005 ارسال فرمایید.
  • با سامانه پیامکی ما در ارتباط باشید: 5000299557885 )
  • مشهدمقدس ،محله امام هادی(ع) ،آزادی۹۳ ، خیابان سعادت( شهید حشمتی ۱ ) ،سعادت۲۳ (شهیدحشمتی۱/۶ ) ،پلاک۲۵ ،طبقه همکف. کدپستی: ۹۱۹۸۷۴۴۹۳۱
آگهی متنی ویژه (1)
آگهی متنی ویژه (2)
تماس با ما
مجوزها و تاییدیه ها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبگاه برای تیم کانفوتیک محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری از آن غیرمجاز است و پیگیرد قانونی دارد © ۱۳۹۹-۱۴۹۹